רואה חשבון בפתח תקווה

גלול מטה

רואה חשבון בפתח תקווה

ניהול נכון של העסק


אין זה סוד כי פתיחת עסק אינו דבר קל וכל בעל עסק יודע שבתור התחלה עליו להפוך לסוג של "כולבויניק" ולעשות קצת מכל דבר - להבין קצת בשיווק, קצת בעיצוב, קצת בניהול וקצת בפיננסים. במאמר זה אספנו עבורכם כמה טיפים מאת רואה חשבון בפתח תקווה על ניהול נכון של העסק.

ניהול העסק בעזרת רואה חשבון בפתח תקווה


בין אם מדובר בעסק חדש או ישן, אם מסתכלים על העבודה הכוללת שצריך לבצע, אתם עלולים לאבד את כל המוטיבציה משום שתרגישו כי העבודה אף פעם לא תסתיים ויש לכם יותר מדי דברים לעשות. רואה חשבון בפתח תקווה ממליץ לא להסתכל על כמות העבודה הכוללת, אלא לחלק את הכל למשימות קטנות. אם יש לכם עובדים בחברה שיכולים לבצע חלק מהמשימות, העבירו אותם אליהם וקבעו דד ליין לביצוע. את שאר המשימות תחלקו לפי שעות וימים מוגדרים. זכרו לא לקחת על עצמכם יותר מדי ביום אחד כי תרגישו מותשים ואם לא תצליחו לבצע את כל המשימות, תרגישו מיואשים וחסרי מוטיבציה.

 

טיפ נוסף, הוא לרשום את כל ההוצאות וההכנסות שיש בעסק. זה אולי נשמע טריוויאלי, אך מניסיון של רואה חשבון בפתח תקווה, בעלי עסקים רבים אינם עושים זאת. אי רישום וחוסר מעקב אחר התזרים של הכספים בעסק עלול לגרום לכך שתמצאו את עצמכם בחובות מבלי היכולת לצאת מהם ותצטרכו לבקש הלוואה מהבנק על מנת להמשיך לתפעל את העסק כרגיל. הדבר יכול להוביל לצ'קים מבוטלים, בעיות עם ספקים ואף תיקים בהוצאה לפועל. ברגע שאתם עוקבים אחר ההוצאות וההכנסות בעסק, אתם תמיד נמצאים בשליטה ויודעים כמה כסף זמין בכל רגע נתון. אם אתם לא טובים בחישובים (למרות שכיום ניתן לעשות את הכל באמצעות תוכנות במחשב, כגון אקסל) ואין לכם זמן לביצוע המעקב, תמיד ניתן להיעזר ברואה חשבון בפתח תקווה וכך להוריד מעצמכם את המעמסה ולהישאר עם ראש רגוע בו זמנית.

 

ניהול זמן


הצלחה של העסק תלויה רבות בניהול נכון - ניהול זמן של העובדים וניהול זמן שלכם בתור בעל עסק. עליכם לדעת לעקוב אחרי העבודה במשרד ולוודא כי כל היעדים שנקבעו בכל יום אכן בוצעו. בשיטה זו, לאט ובצעדים קטנים תתקדמו באופן בטוח אל עבר הצלחה וצמיחת העסק.

 

לסיכום, אם תיישמו את כל הטיפים של רואה חשבון בפתח תקווה, תהיו בטוחים שהעסק רק יפרח ולא תהיה לכם ברירה אחרת, אלא להצליח.

לחצו כאן לפרטים אודות משרד רואה חשבון

לתיאום פגישה, חייגו 03-9170175