רואה חשבון בהרצליה

גלול מטה

רואה חשבון בהרצליה

יזם הוא אדם בעל ראיה רחבה וברגע שמחליט להוציא את הרעיון שלו לפועל ולהקים עסק, ישנם דברים רבים שעליו לדאוג להם ולקחת בחשבון על מנת שהעסק יצליח. אחד מהם, הוא בחירה של רואה חשבון טוב.

 

כיצד לבחור רואה חשבון טוב?


כאשר מדובר על עסק שרק נפתח, היזם המתחיל מוצא את עצמו עם אחריות רבה וכמות גדולה מאוד של משימות ותחומים שהינו אחראי עליהם. על מנת לייעל את העבודה ולהוריד מעצמו את הדברים שפחות טוב בהם, מומלץ להעביר תחומים לבעלי מקצוע אחרים. לדוגמה, התחום הפיננסי הינו חשוב מאוד בעסק ואם אין לכם את ההשכלה הניסיון הדרושים בתחום, עדיף לא לקחת סיכונים ולמצוא רואה חשבון בהרצליה (אם אתם גרים בהרצליה, כמובן) ולהעביר לו את החלק של הביורוקרטיה והפיננסים בעסק.

 

השאלה האמתית היא - כיצד למצוא רואה חשבון טוב שידע לענות על כל הצרכים שלכם ויעשה את העבודה על הצעד הטוב ביותר?

 

  • שירות - מעבר לבעל מקצוע, רואה חשבון בהרצליה הינו אדם שמספק לכם שירות וחשוב שיהיה לכם נעים לעבוד בחברתו משום שתצטרכו להיות באינטראקציה על בסיס חודשי/שבועי ולעתים אף יומי. יהיה לכם מאוד קשה לעבוד אל מול רואה חשבון הכי איכותי בעולם אם אינו יודע לתת שירות טוב. אז לפני שאתם בוחרים משרד רואה חשבון לחברתכם, נסו לנהל איתם כמה שיחות, לראות האם נעים לכם בחברתם והאם אתם רואים את עצמכם עובדים יחד למשך תקופת זמן ארוכה.
  • מקצועיות - שירות טוב זה בהחלט חשוב, אך אחרי הכל מדובר בפיננסים ועסק וללא ידע של בעל מקצוע עם ניסיון, העסק לא יתקדם לשום מקום. ככל הנראה אתם פחות מבינים במושגים המקצועיים (אחרת לא הייתם משלמים עבור שירותיו של רואה חשבון), לכן במקרה זה ניתן פשוט לבדוק המלצות של לקוחות קודמים וקיימים של רואה חשבון זה. הבדיקה הטובה ביותר של איש מקצוע מכל תחום, הוא לקוחות מרוצים. המלצות על רואה חשבון בהרצליה ניתן למצוא ברחבי האינטרנט ורשתות חברתיות. פשוט היכנסו לקבוצות של בעלי עסקים ברשתות חברתיות שונות (לדוגמה, פייסבוק או פורומים) ושאלו את חברי הקבוצה לגבי המלצות על רואה חשבון בעיר שלכם.
  • עמידה בזמנים - זהו חלק ממקצועיות של רואה חשבון, אך חשוב לבדוק זאת מראש. אחרי הכל, מדובר על מסמכים חשובים שצריך להגיש בזמן לרשויות המס ואם רואה חשבון מתעכב ולא מגיש את הטפסים בזמן, הדבר עלול להשפיע על העסק שלכם לרעה.
לחצו כאן לפרטים אודות שירותי חשבות שכר

לתיאום פגישה, חייגו 03-9170175