רואה חשבון במודיעין

גלול מטה

רואה חשבון במודיעין

משרד רואי החשבון Finit במודיעין, מספק שירותי ראיית חשבון שונים לעסקים וחברות באזור מודיעין והסביבה.
משרדנו מאופיין באוריינטציה עסקית-טכנולוגית המאפשרת לנו לספק שירותים פיננסים מתקדמים כדוגמת יעוץ עסקי וניהול בכיר לחברות בנוסף לשירותי ראיית חשבון המסורתיים.
למשרד רואי החשבון -FinIT סניפים במודיעין ובגבעתיים.

משרדנו במודיעין ממוקם ברחוב חטיבת הראל 10 מודיעין.

עבודה אל מול רואה חשבון

 

חושבים על פתיחת עסק חדש? כותבים תוכנית עסקית ומחלקים את התקציב של החברה בין תחומים שונים? יש לכם שאלות בנוגע להתנהלות נכונה של העסק? במאמר זה נענה על שאלות שמטרידות יזמים רבים ונסביר כיצד להתנהל אל מול רואה חשבון.

 

רואה חשבון במודיעין וניהול העסק


עובד שכיר מקבל הוראות מ"למעלה" וברוב המקרים לא צריך "לפתוח ראש" - יש הוראות ברורות שצריך לבצע, לעבוד מ8 בבוקר עד 5 בערב ולאחר מכן ניתן לחזור הביתה, לחיק המשפחה ולא לחשוב על עבודה עד למשמרת הבאה. כאשר מדובר על עסק עצמאי, הדברים נראים אחרת לגמרי, העסק הופך להיות חלק מהחיים שלכם ואתם ממשיכים לחשוב על העבודה גם "אחרי 5 בערב". זאת בגלל שיזמים רבים לוקחים על עצמם יותר מדי תפקידים ומוצאים את עצמם אחראים גם על שיווק, גם על ניהול וגם על הפיננסים בעסק.

 

הדבר יכול להשפיע לרעה על החיים האישיים ולגרום לכם להרגיש עייפים ומותשים. על מנת שדבר זה לא יקרה, חשוב לשתף פעולה עם בעלי מקצוע אחרים וכדי שהעסק יתפקד בצורה טובה בתחום הפיננסי, מומלץ להיעזר בשירותיו של רואה חשבון במודיעין (אם העסק ממוקם במודיעין או הסביבה).

 

רואה חשבון מקצועי ידאג לכל התחום הפיננסי בעסק, יעבור אתכם על תזרים מזומנים, יעביר את הניירת הדרושה לרשויות המס וייתן עצות מועילות שיעזרו לכם לקדם את העסק.

 

התנהלות אל מול רואה חשבון


ההתנהלות היומיומית אל מול רואה חשבון במודיעין הינה קלה מאוד. כל מה שעליכם לעשות, הוא להגיש את העתקי החשבוניות של העסק בשביל שרואה החשבון יגיש אותן לרשויות המס וכמו כן קבלות של דברים שרכשתם עבור העסק - הדבר מזכה אתכם בהחזר מע"מ, מה שמתקזז עם תשלום המע"מ שהינכם אמורים להעביר לרשויות.

 

ללא רואה חשבון עליכם לבצע את כל הדברים לבד - לאסוף את החשבוניות, לבצע מעקבים, לדאוג שהמסמכים יגיעו ליעד ולהתנהל אל מול רשויות המס, מע"מ וביטוח לאומי. שיתוף פעולה עם רואה חשבון מודיעין יגרום לכם לשכוח משיחות עם שירות הלקוחות של ביטוח לאומי והתעסקות עם ניירת, מה שיפנה לכם זמן רב לבילויים משפחתיים.

 

לסיכום - על מנת להביא את העסק להצלחה, חשוב להתנהל ביעילות ולעבוד בשיתוף פעולה עם בעלי מקצוע שונים, כגון רואי חשבון, אנשי שיווק, פרסום ועוד. בשביל זה, כמובן, תצטרכו לקחת כסף מהתקציב הכולל של העסק, אך בסופו של דבר, זה ישתלם לכם.

לחצו כאן לפרטים אודות הנהלת חשבונות

לתיאום פגישה, חייגו 03-9170175